Friday, March 18, 2011

Salam jumaat...

Salam jumaat.....hari ni n3 tiada kaitan dengan masak memasak.........pagi2 kul 8 lagi aku dah terpacak dalam kelas sb nak buat test tuk budak2 ku....penilaian semua kena settel minggu depan...maksud nya dan nak dekat minggu exam la nie...semua kerja2 tanda menanda pon kena di settelkan...menanda tu yang lemah..mcm2 jawapan budak2 ni bagi....huhuhuhu......banyak nya nak tanda sampai nak termuntah pon yea......tu la akibatnya klu tu tunda2 keja...hehehehe....ni sempat lagi upload blog ni...hahahahaha...bukan nya apa aku bosan gak ni d tahap maximum sb penat ...........penat tgk hasil keja budak ni yg bnyk tak memuaskan hati..lan diajar lain di buat nya..............sabo jer den.......


pandangan dari tempat duduk ku.....
kat cni la aku duduk klu tak der kelas, kiri, kanan,depan belakang..tak dapat nak tgk kwn2 lain...sb workstation ni tinggi dr aku...huhuhuhhuhu....klu nak tau org tu ada kena jerit baru tau ...klu ada yg jawab ada la tu org nye..klu tak tak der la tu....hehehehehehe......okalah aku kena stop..kena sambg buat keja kang tak siap pulak.....jumpa lagi  d n3 akan datang..entah apa2 je n3 kali ni......

No comments:

Post a Comment