Monday, January 10, 2011

Salam perkenalan

Percubaan pertamaku membuat blog. Mari kita berkenalan dengan hero dan heroin ku...
 Insyirah (kakak) & Iqbal (Along)
Gambar ni sebenarnya di ambli waktu birthday kakak tahun lepas 04/10/2010 dah berapa bulan eh berlalu, biarkan je la kita layan je....sebenarnya diorang tak sabar nak makan kek ni, tu yang sanggup posing dulu sebelum makan sebab kalau tak, tak boleh makan kek..kejam sungguh ibu budak2 ni...aku la tu..hahahahaha....

Dalam gambar ni, nampak kakak cubby eh ..abang along pun berisi sikit..skarang dua2 dah kurus sikit...huhuhuhu...bukan tak cukup makan...cukup...tapi masakan ibunya tak sama gan masakan neneknya....komplen yang slalu kudengar dari mulut kakak "ibu masak tak sedap macam ndae "(panggilan nenek tu mak aku)....huhuhuhu...maksudnya aku kena belajar masak nie...... 
 

posing gan hamper pulak...

Sebenarnya ada cerita di sebalik gambar diorg ni. Aku sendiri pon tak perasaan  time gambar ni diambil. ...hehehehehe....Sebabnya aku rasa time ni aku sibuk menguruskan hal2 lain......dgambar ni pon ambil selepas raya puasa 2010 dalam bulan 11 rasanya...hamper ni adalah janji ayah kepada anak...huhuhuhu..cam mana tu??....kalau c abang dapat puasa penuh  ayah belikan hamper...cam tu la kononnye janjinya....jadi..disebabkan abang dapat puasa dgn jayanya ...jadi setiap hari tanya bila nak belikan hamper....huhuhuhu...birapon lambat ditunaikan tetapi...janji tetap janji...jadi  macam2 aksi la diorg ni buat......

Tak sabar nak bukak....

 

3 comments:

  1. ba,nda kan ini jak..susah jua mo d komen nih..no entry lagik..kikikikiki

    ReplyDelete
  2. hahah... iya jom menjadi blogger pulok..kihkihkih

    ReplyDelete